Brev:
Hvornår ris og pasta mv.
5. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Hvornår ris og pasta mv.
Hej igen igen:)
Tak for dit forrige svar. Jeg kan helt sikkert godt bruge dit forslag til dagsrytme, da han næsten følger den alligevel. Men det undre mig meget, at du skriver ris som forslag til aftensmad, det troede jeg først de måtte få når de var 8 måneder og det samme med pasta? Det står nemlig i den bog fra sundhedsstyrrelsen.
Vi har idag givet valdemar bondebrød med leverpostej for første gang, er det okay at han begynder på rugbrød uden kerner nu?? Behøver det være bondebrød? Man kan nemlig ikke få økologisk bondebrød der hvor jeg handler, men kun noget andet øko brød uden kerner.
Og så er jeg rigtig glad for at du skriver det med et fjerde måltid, for jeg har nemlig søgt efter et tungere mellemmåltid end frugt, der til kl 16/17, for der begynder han og virke sulten, og vi spiser først aftensmad kl 18. men vil det så ikke også påvirke hans indtag af aftensmad??
På forhånd tak:D
Venlig hilsen
Maibrit